• +385 23 777 032
  • Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Od 250,00 € 120,00 €/projekt

Organiziranje kuće

Organiziranje ormara

Organiziranje ormara

Organiziranje kuhinje i kupaonice

Organiziranje kuhinje i kupaonice

Organiziranje poslovnog prostora

Organiziranje poslovnog prostora

Organiziranje dječje sobe i igraonice

Organiziranje dječje sobe i igraonice

*Zajamčeno zadovoljstvo ili vraćamo novac

Kako funkcionira usluga „organiziranje kuće“?

Često podcjenjujemo moć izuzetno funkcionalnog doma. Naš cilj nije da razvrstamo samo nekoliko stvari u Vašem domu, već da Vaš prostor učinimo funkcionalnim i lijepim. 

1. Konzultacije & planiranje 

1. Konzultacije & planiranje 

Prije samog projekta dolazimo u Vaš dom na konzultacije koju prostoriju želite organizirati i prema kojim standardima. Prilikom konzultacije naplaćuje se depozit u iznosu od 200,00 kn, koji se odbija po završetku projekta od konačne cijene.

2. Mjerenje & Shopping

2. Mjerenje & Shopping

Umjesto Vas obavljamo kupovinu spremnika (kutije, vješalice, ormarići). Trošak spremnika je individualan i temelji se na proračunu i željama klijenta. Prije kupovine prvo izmjerimo prostor, sve ormare i ladice: visinu, širinu, duljinu, dubinu i visinu između polica. Nastojimo maksimizirati Vaš prostor odabirom proizvoda koji će najbolje iskoristiti svaku policu.

3. Grupiranje & organiziranje

3. Grupiranje & organiziranje

Nakon što nabavimo potrebne spremnike krećemo s uklanjanjem stvari iz prostora te ih onda grupiramo u kategorije. Ovaj korak pomaže da se projekt ne pretvori u kaotičan nered. Drugo, izuzetno će vam pomoći u rješavanju svega što ne nosite, ne koristite ili ne želite. Gledanje stvari u prirodnim grupama dat će vam cjeloviti kontekst onoga što posjedujete i pomoći Vam da uočite nepotrebne duplikate.

Koja je cijena organiziranja kuće?

Konačna cijena individualna je za svaki projekt i ovisi o zahtjevima klijenta, kompleksnosti projekta i broju prostorija koje se organiziraju.
Image

Organiziranje prostorija

50 €/sat

  • 2 x Djelatnika u timu
  • Nabavka spremnika
  • Konzultacije
  • Planiranje strukture

Zašto je bitno označavanje spremnika?

Ključ održavanja funkcionalnog sustava leži u obilježavanju spremnika. Etikete, grafički print ili rukom napisane naljepnice čine skup nužnih uputa.

Održavanje sustava

Jasno identificiranje sadržaja koji pripada spremniku daje vam mogućnost da predmeti ostanu tamo gdje im je mjesto i da uspješno održavate organizacijski sustav.

Jednostavnost

Kad poželite odložiti novu zalihu kućnih potrepština ne morate više razmišljati gdje što posložiti. Ono što želite je jednostavna mapa puta koja će svako buduće odlaganje zaliha učiniti jednostavnim.

Imate još pitanja?

Nema problema, zovite nas, javite se na chat ili pošaljite upit preko maila.
Image
Image

Online konzultacije

Ukoliko sami želite zasukati rukave, ali ne znate od kud bi krenuli, okušajte se u našim online konzultacijama u trajanu od 3 h po cijeni od 499,00 kn.
+385 92 180 1354

+385 92 180 1354

info@blistavidom.hr

info@blistavidom.hr

Ul. Grgura Budislavića 99, 23000 Zadar

Ul. Grgura Budislavića 99, 23000 Zadar