Uvjeti otkazivanja

Uvjeti otkazivanja Cilj naše tvrtke je učiniti usluge čišćenja dostupnima što većem broju korisnika. Jednostavno naručivanje omogućuje našim korisnicima brz pristup kvalitetnim uslugama koje izvodi naš tim čistača/ica. Iako prilikom odabira usluge želimo omogućiti fleksibilnost našim korisnicima, potrebno je slijediti i poštovati naša pravila  i uvjete poslovanja. Naša su pravila osmišljena na način da promoviraju pouzdanost, dosljednost i sigurnost za sve naše klijente, stručnjake, ali i djelatnike. Svjesni smo brzog mijenjanja rasporeda, mnoštva obaveza naših klijenata i nužnosti otkazivanja ili preskakanja rezervacija uslijed nepredvidivih okolnosti. Ipak, dužni smo zaštititi svoje djelatnike od gubitka vremena i neispravne organizacije posla. Kako bismo svojim djelatnicima osigurali odgovarajuće radne sate i poštivanje rasporeda, primjenjujemo naknade za otkazivanje rezervacija u roku od 24 sata prije početka ugovorene rezervacije.   Naknade u slučaju otkazivanja 1 Otkazivanje rezervacije 48 ili više sati unaprijed U slučaju otkaza rezervacije 48 ili više sati do početka izvođenja dogovorene usluge ne naplaćuje se izlazna naknada. 2 Otkazivanje rezervacije od 24 do 48 sati unaprijed U slučaju otkaza rezervacije od 24 do 48 sati do početka izvođenja dogovorene usluge naplaćuje se naknada u visini od 30,00 €. U iznos navedene naknade nije uključen PDV. 3 Otkazivanje unutar 24 sata U slučaju otkaza rezervacije unutar 24 sata do početka izvođenja dogovorene usluge naplaćuje se naknada u visini od 50,00 €. U iznos navedene naknade nije uključen PDV. Ukoliko postoji opravdan razlog za otkazivanje rezervacije unutar prethodno navedenih perioda, moguć je dogovor oko novog termina izvođenja usluge.