Uvjeti otkazivanja

Korisnička ocjena: 5 / 5

Zvjezdica aktivnaZvjezdica aktivnaZvjezdica aktivnaZvjezdica aktivnaZvjezdica aktivna
 

Uvjeti otkazivanja

Cilj naše tvrtke je učiniti usluge čišćenja dostupnima što većem broju korisnika. Jednostavno naručivanje omogućuje našim korisnicima brz pristup kvalitetnim uslugama koje izvodi naš tim čistača/ica. Iako prilikom odabira usluge želimo omogućiti fleksibilnost našim korisnicima, potrebno je slijediti i poštovati naša pravila  i uvjete poslovanja.

Naša su pravila osmišljena na način da promoviraju pouzdanost, dosljednost i sigurnost za sve naše klijente, stručnjake, ali i djelatnike. Svjesni smo brzog mijenjanja rasporeda, mnoštva obaveza naših klijenata i nužnosti otkazivanja ili preskakanja rezervacija uslijed nepredvidivih okolnosti. Ipak, dužni smo zaštititi svoje djelatnike od gubitka vremena i neispravne organizacije posla. Kako bismo svojim djelatnicima osigurali odgovarajuće radne sate i poštivanje rasporeda, primjenjujemo naknade za otkazivanje rezervacija u roku od 24 sata prije početka ugovorene rezervacije.  

Naknade u slučaju otkazivanja

1

Otkazivanje rezervacije 48 ili više sati unaprijed

U slučaju otkaza rezervacije 48 ili više sati do početka izvođenja dogovorene usluge ne naplaćuje se izlazna naknada.
2

Otkazivanje rezervacije od 24 do 48 sati unaprijed

U slučaju otkaza rezervacije od 24 do 48 sati do početka izvođenja dogovorene usluge naplaćuje se naknada u visini od 30,00 €. U iznos navedene naknade nije uključen PDV.
3

Otkazivanje unutar 24 sata

U slučaju otkaza rezervacije unutar 24 sata do početka izvođenja dogovorene usluge naplaćuje se naknada u visini od 50,00 €. U iznos navedene naknade nije uključen PDV.
Ukoliko postoji opravdan razlog za otkazivanje rezervacije unutar prethodno navedenih perioda, moguć je dogovor oko novog termina izvođenja usluge.